Tato diskuse je určena k dotazům na které se nepodaří najít odpověď na stránkách. Pokud sem někdo vloží nesmyslný, nesmyslné debaty rozpoutávající nebo urážlivý příspěvek, bude odstraněn.

Diskuse

Re: Re: Re: Re: Citlivost zaludu

Datum: 14.08.2023 | Vložil: Am

Práve pozeram ze si napísal súhlasíš, zle som to prečítal :D

Re: Re: Citlivost zaludu

Datum: 18.08.2023 | Vložil: zdenek

Se vším co píšeš souhlasím. Citlivost ale s přibývajícími roky klesá, ale asi stejně u neobřezaných mužů.

Vasektomie

Datum: 06.06.2023 | Vložil: Jirka

Máte někdo zkušenosti s Vasektomií?
Dá se s tím manuálně pracovat?/ Napíšou mi v nemocnici neschopenku?/ Mám si vzít dovolenou kdyby mi tu neschopenku dát nechtěli?

Vysoka a tesna Slovensko

Datum: 07.05.2023 | Vložil: AM

Ahoj, vedel by mi niekto odporučiť overeného lekára na Slovensku ktorý dokáže spraviť vysokú a tesnú obriezku ?

Re: Vysoka a tesna Slovensko

Datum: 20.05.2023 | Vložil: Zum

Dr Roman sokol

Re: Re: Vysoka a tesna Slovensko

Datum: 26.05.2023 | Vložil: AM

Tam som bol ale spravil mi voľnú, a jazva tiež nevyzerá dobre

Re: Vysoka a tesna Slovensko

Datum: 09.06.2023 | Vložil: Karel

Doktor, který umí udělat vysokou a těsnou obřízka je velká vzácnost. Oni se všichni učí dělat obřízky nízké nebo ultra nízké. Pokud chceš fakt zaručený výsledek, tak asi budeš muset cestovat.
Výhoda Hanákové je v tom, že s "přespolními" počítá. operuje až odpoledne. Celé to probíhá podobně jak u zubaře. Lehneš na křeslo a za hodinku hotovo, a odcházíš. Jednu noc přespíš v Brně, udělá ti převaz a jedeš domů. Pokud máš dotaz k hojení, tak nafotíš a pošleš přes whatsapp. Takhle promakanou pooperační péči jsem nikde jinde nezažil.
Je to tvůj penis, tak zvaž, na kolik jsi ochoten riskovat neznámého doktora?

Re: Re: Vysoka a tesna Slovensko

Datum: 13.06.2023 | Vložil: AM

To znie zaujímavo, aká je cena u nej ? Kludne aj cez email.

Re: Re: Re: Vysoka a tesna Slovensko

Datum: 16.06.2023 | Vložil: Karel

Já tvůj mail nevidím. Můj mail je kkarel-4 zavinac seznam.cz

Doporučení lékaře těsně obřízky

Datum: 03.05.2023 | Vložil: Adam

Ahojte, mohli byste mi doporučit doktora, který by mi udělal velmi těsnou obřízku? Už jsem byl u dvou doktorů, řekl jsem jim svou představu a ukázal fotky. Ti to bohužel odmítli. Řekli mi, že by mě to pro erekci bolelo. Prosím poraďte.

Re: Doporučení lékaře těsně obřízky

Datum: 04.05.2023 | Vložil: Michal

ozvi se mi na vidam zavináč centrum.cz

Re: Doporučení lékaře těsně obřízky

Datum: 26.05.2023 | Vložil: Karel

Na těsnou si zajeť do Brno do Uromedy (www.uromeda.cz). S tou Hanákovou se dá domluvit i ultra těsaná.

Re: Re: Doporučení lékaře těsně obřízky

Datum: 08.06.2023 | Vložil: MZ

Jaká je čekací doba u Hanakové ?

Porno

Datum: 24.04.2023 | Vložil: Dendi

AHoj
Taky máte problém koukat po letech na porno s normálními penisy a vyhledávate spíše s herci na žida? :D

Re: Porno

Datum: 29.05.2023 | Vložil: Psychiatr

Ty jsi dobry pacient :D

Re: Porno

Datum: 28.09.2023 | Vložil: tli

ano, také raději s herci co to mají "na žida"

Rada

Datum: 19.04.2023 | Vložil: Anonym

Byl by nekdo ochotny se podelit o zkusenosti s obrizkou u penisu ktery je celkove mensich rozmeru ?

Re: Rada

Datum: 20.04.2023 | Vložil: Karel

Tady to probírat nechci. Mail mám kkarel-4 zavinac seznam.cz .

Re: Re: Rada

Datum: 24.04.2023 | Vložil: Anonym

Diky moc, ozvu se

Re: Re: Rada

Datum: 29.04.2023 | Vložil: Nerozhodný

Díky za kontakt.

Re: Re: Re: Rada

Datum: 29.04.2023 | Vložil: Anonym

Resis neco podobnyho s malym p?

vím

Datum: 14.04.2023 | Vložil: zdenek

Jsem obřezaný několik desítek let. Citlivost žaludu rozhodně klesá i mnoho let po obřízce. Záleží jistě i na typu obřízky. Já mám nízkou těsnou, to znamená maximální odstranění citlivé tkáně a můžu říct, že udělat chlapa po padesátce s tímhle typem obřízky je docela fuška. I tak na obřízku nedám dopustit - bezproblémové, čisté řešení.

Re: vím

Datum: 19.04.2023 | Vložil: Karel

Citlivost klesá KAŽDÉMU tak, jak klesá testosteron. Po 50 je pokles znát. Ale toto není problém obřezaných, ale týká všech mužů. Hodně neobřezaných mužů se sexem končí kolem 60. Právě kvůli málo testosteronu.

Re: Re: vím

Datum: 11.06.2023 | Vložil: zdenek

Děkuji za odpověď. Přesně to si myslím taky, že ten významný pokles citlivosti není způsobený obřízkou, ale věkem. Akorát nevlastním neobřezaný penis abych to mohl porovnat. Militantní antiobřízkáři tím často argumentují. Myslím, že je to blbost, obřezaný chlap či kluk rozhodně není invalida. A ještě ten argument, že to někdo rozhodl za nás. Mě to rozhodně nevadí a holkám taky propichují uši, nikdo se jich neptá a nevím jestli se řeší jejich poškození.

Re: vím

Datum: 27.04.2023 | Vložil: Filip

Přesně. Byl jsem obřezaný od dětství. Žalud odhalený, ale vizuálně to bylo hnusný. Před pár lety jsem si nechal odřezat zbytek. Na těsno. A tak jsem zjistil, že to citlivé byla právě ta vnitřní kůže a bez ní necítím nic... Ale i tak jsem rád. Dá to sice dost práce, ale trocha frustrace taky není na škodu. A poppers to jistí

Re: Re: vím

Datum: 29.04.2023 | Vložil: Karel

Filipe, měl jsi smůlu na doktora. Pro utažení obřízky není potřeba odřezávat vnitřní předkožku. Lze zkrátit tu vnější kůži a vnitřní ponechat.

Můžeš prosím napsat, kde ti to dělali a jak se doktor jmenoval? Ať ostatní ví, komu se vyhnout.
Určitě se vyhnout Mudr. David Tomášek. Ten si dává záležet a vyřízne citlivou vnitřní předkožku kompletně :-(

pokracovani

Datum: 30.03.2023 | Vložil: Pavel

... ale prd celotelni orgasmus po obrizce, to je nesmysl. Orgasmus je slabsi a trochu jiny. Penis po obrizce bych prirovnal jako kdyz zasunes do partnerky prst, ty pocity jsou podobne. A taky se u toho vice namakas.

Souhlas chlapi?

Re: pokracovani

Datum: 03.04.2023 | Vložil: Rozhodně nesouhlas

Sex mám lepší než před tím. Orgasmus delší Bez kapuce funguju 10 let.

Re: pokracovani

Datum: 08.04.2023 | Vložil: Pavol


Mal som asymetrickú obriezku. Navyše mi zostala časť uzdičky. Chcel som ju opraviť. Išiel som za tou Hanákovou do Brna. Pekne mi ju opravila a dobre utiahla. S tesnou obriezkou mám pri sexe oveľa lepší pocit ako predtým. Utiahnutie obriezky určite zvýšilo moju citlivosť.

Re: pokracovani

Datum: 17.06.2023 | Vložil: Martin

Po obřízce mám daleko lepší sex než před tím. Pomalejší náběh orgasmu, ale ten pak trvá o to déle. Předkožku nikdy více.

Temer uplne znecitliveni zaludu po obrizce

Datum: 04.03.2023 | Vložil: Kolemjdouci

Premyslim nad obrizkou a proto jsem si trochu udelal pruzkum, precetl ruzne zahranicni fora a podobne ... a zjistil jsem jednu vec, ktera me dost znepokojila.

To, ze po obrizce znecitlivi zalud jsem vedel, ale myslel jsem si, ze jen castecne a ze citlivost se snizuje tak do roka a dal se uz pak nesnizuje. To byl omyl. Na americkem foru jsem se docetl, ze zalud znecitlivuje postupne a to i po letech a ze po cca 5-10 let po obrizce je zalud temer necitlivy a v pozdejsim veku maji muzi problem vubec dosahnout erekce, protoze je penis tak necitlivy po letech ...

To dost zasadne meni situaci. Byl jsem ochotny prijmout castecne snizeni sexualniho prozitku, ale ne, ze budu mit po par letech z penisu necitlivy pahyl a sex tak pro me prakticky skonci ... :-/

Re: Temer uplne znecitliveni zaludu po obrizce

Datum: 22.03.2023 | Vložil: Jirka

No, něco na tom bude ale... bude to chtít trošku propočítat.
Ta citlivost se nejvíce snižuje první rok, je pravda že poté se stále snižuje ale je to o stále menší a menší část. Je pravda že v USA mívají staří muži necitlivý penis, avšak oni byli většinou obřezáni po narození.
Jelikož ty sám nad tím uvažuješ tipuji že ti je kolem 20ti let. Tím pádem se celá ta klesající křivka posouvá o 20 let. Myslíš si že v 70ti letech budeš řešit necitlivost žaludu? Řekl bych že spíš artrózu kloubů.

Re: Temer uplne znecitliveni zaludu po obrizce

Datum: 24.03.2023 | Vložil: M@rty

Mám dva roky po obřízce a nevšiml jsem si, žádnýho znecitlivění žaludu, spíš právě naopak :) je teda celkově sušší, ale to je všechno. Podle mě to nemůžes brát obecně každej jsme individuální u každýho to bude jinak. Jinak já šel na obřízku ze zdravotních důvodů a lituju, že jsem nešel už dřív. Ale kdyby všechno bylo jak má být, tak nad ní ani neuvažuju.

Re: Re: Temer uplne znecitliveni zaludu po obrizce

Datum: 12.04.2023 | Vložil: Žádná změna citlivosti

Během prvního čtvrt roku po obřízce jsem vyřadil několik slipy kvůli hrubší látce. Tření žaludu v nich jsem nesnesl. Kvůli této diskusi jsem toto prádlo znovu vytáhl a začal nosit. Jsem 9 let po ořízce, a na žaludu je to stejně nepříjemné jako před roky. CITLIVOST mám STEJNOU!
Hydratační krémy jsem zkusil, ale zvedne mi to tak citlivost, že jsem skoro jako před obřízkou. To pak ani v měkkém prádle nevydržím. ZTRÁTA CITLIVOSTI PO OBŘÍZCE JSOU KECY.

Re: Re: Re: Temer uplne znecitliveni zaludu po obrizce

Datum: 29.04.2023 | Vložil: Circ

Musím taky neco dodat: je to téměř 20 let od mé obřízky .  Pocit při sexu se mě vyvíjel asi rok. Nyní to zažívá „rozšířenější“ pocity než dříve, kdy se to hlavně soustředilo na žalud. Vaginální a anální sex pro ženu není velký rozdíl, ale určitě cítíte větší tření. Pro mě je to skvělý pocit, protože už nekloužu tam a zpět ve své vlastní kůži. Volný žalud s napnutou kůží penisu je prostě skvělý . Dokážu se také lépe ovládat, než vyvrcholím. Pro mě je obřízka velké obohacení.

Re: Temer uplne znecitliveni zaludu po obrizce

Datum: 25.03.2023 | Vložil: Karel

Citlivost žaludu se ustali přibližně po půl roce a pak se v následujících letech nemění. Řeči o úplné ztrátě citlivosti jsou nesmysly, které šíří anti-obřízkoví aktivisté. A pozor, sami obřezaní nejsou! Já kvůli takovým příspěvkům odložil svou obřízku o rok než jsem zjistil, že to jsou totální lži. A ten člověk píše to samé na české i německé diskuse.

Každý kdo chce získat reálnou představu, ať nosí nonstop žalud venku 4-6 měsíců a bude mít představu o změně citlivostí po obřízce.

Co ale hodně ovlivňuje citlivost žaludu je libido. Nízké libido, slabé pocity z žaludu. Jde např o pokles mužských hormonů, nebo špatný stav psychiky. Takže depresivní muži vnímají citlivost svého penisu jako malou (testosteron, serotonin). Chatoval jsem si z mužem, který měl normální sex. Pak ale uvěřil, že díky ztrátě předkožky přišel o spoustu potěšení. Čím více se touto křivdou a sebelítostí zabýval, tím výraznější pokles pocitů z penisu zažíval.

Jedna studie sledovala stárnoucí může, obřezané i neobřezané. A k překvapení vědců ti s předkožkou ukončovali svůj sexuální život dříve než obřezaní! Což mi potvrzuje i to, že jeden starší muž šel na obřízku až v době, kdy už přestal sexovat. Měl záněty předkožky a na stáří chtěl mít od nich klid. V Uromédě mu proto udělali hodně krátkou obřízku. K jeho překvapení se mu zlepšila erekce a pocity natolik zlepšili, že se k sexu zase vrátil.

Španělská urologická společnost uvádí, že pokles citlivosti žaludu je průměrně 5%. Mě osobně mírné snížení citlivosti přineslo výrazně lepší kvalitu sexuálního života. Mám low-tight obřízku. Získal jsem úžasnou schopnost ovládat příchodu vyvrcholení. Stavy vysokého vzrušení a slasti, které jsem dříve měl jen posledních 15 - 20 sec před vyvrcholením, mohu mít i několik minut. Což je super. Vlastní orgasmus se mi prodloužil asi tak třikrát. A každý kdo přivedl partnerku svým penis k vrcholu a prožil její vyvrcholení uvnitř ví, o jak uspokojující věci mluvím. Dříve jsem měl slastné pocity především z žaludu, nyní, díky krátké obřízce se kůže na penisu nevozí, a mám příjemné pocity i z těla penisu. A orgasmus, který přichází po delším šukání bývá víc celotělový. Příjemný pocit uspokojení po sexu mám mnohem déle.

A cest jak zvednout libido a tedy citlivost penisu je řada. Já mám pár rad od člověka, který je už mnoho let obřezaný a je mu přes 60. Zkusil jsem zvýšit libido, a pocity z penisu šli skutečně nahoru.

Re: Re: Temer uplne znecitliveni zaludu po obrizce

Datum: 26.03.2023 | Vložil: Jirka

Mohl by jsi prosím dát pár tipů jak zvýšit libido?

Re: Re: Re: Temer uplne znecitliveni zaludu po obrizce

Datum: 03.04.2023 | Vložil: Karel

Libido se dá zvýšit příjmem selenu, zinku, tribulis a pokud je ti po 40. tak maca.
Víc spát a víc se hýbat - dát si do těla.
Ale nefunguje to jako viagra okamžitě, ale che to pravidelnost. Efekt asi tak za 14 dnů.
A hodně je to o psychice. Skeptický přístup nezíská nic. Přístup: "To zvladnu" to řeší. Někdy pomůžoun nové polohy v sexu, při kterých je partnerka těsnější.

Re: Re: Temer uplne znecitliveni zaludu po obrizce

Datum: 27.03.2023 | Vložil: Jarek

Jak zvysit citlivost penisu?

Re: Re: Re: Temer uplne znecitliveni zaludu po obrizce

Datum: 28.03.2023 | Vložil: lukon4485

Nejjednodušší je mazat žalud zkraje několikrát denně a po několika týdnech každý večer obyčejným krémem na ruce. A ta citlivost se pak udržuje nebo spíše zvyšuje, ale nikdy nebude stejná jako původní. Ani intenzitou, ani způsobem ...

Re: Re: Temer uplne znecitliveni zaludu po obrizce

Datum: 08.04.2023 | Vložil: Pavol


Mal som asymetrickú obriezku. Navyše mi zostala časť uzdičky. Chcel som ju opraviť. Išiel som za tou Hanákovou do Brna. Pekne mi ju opravila a dobre utiahla. S tesnou obriezkou mám pri sexe oveľa lepší pocit ako predtým. Utiahnutie obriezky určite zvýšilo moju citlivosť.

Re: Temer uplne znecitliveni zaludu po obrizce

Datum: 29.03.2023 | Vložil: lukon4485

Tohle je těžká otázka, na níž neexistuje jednoznačná odpověď. U každého z nás je to individuální příběh. Obecně opravdu platí, že někde po dvou týdnech je člověk schopen už normalně fungovat bez předkožky a po půl roce se citlivost ustálí. Poté se může v průběhu života snižovat. jenže do celé té zaležitosti může vstoupit lidský počin a zasáhnout. tedy to nejjednodušší co může udělat, je že začne žalud mazat regeneračním nebo ochraným krémem na ruce. A tím se začne citlivost žaludu zvětšovat, jenže jiným způsobem než byl žalud citlivý doposud, či před obřízkou.

Re: Temer uplne znecitliveni zaludu po obrizce

Datum: 29.03.2023 | Vložil: Jirka

Moje zkušenost je jiná. Po úplné obřízce staplerem jsem byl za tři týdny zahojený. První měsíc od zákroku byla jizva citlivá až dost a potom to kleslo na původní úroveň. Žalud ani uzdička nejsou necitlivé. Naopak. Odkrytá koruna žaludu a kousek kůže za ní jsou na tom dokonce lépe než se zdravou předkožkou. Citlivost zůstala stejná i po půl roce a ustálili se nové pocity celkově lehce menší citlivost špice žaludu a větší vzadu. Po pár nepříjemných léčených jizevnatých zánětech od ženy bych neměnil. Z její strany rozdíl nevnímá vůbec. A jedna poznámka na závěr: Není se čeho bát ani u lékaře ani potom. Jen vydržet hojení cca týden. Nesouhlasím s podobnými zákroky bez důvodu, ale někdy mastičky nezaberou ani u mužů ani u žen.

Re: Temer uplne znecitliveni zaludu po obrizce

Datum: 27.04.2023 | Vložil: Filip

Jestli se bojíš ztráty citlivosti, nech si udělat vysokou a těsnou.

Zeny

Datum: 15.02.2023 | Vložil: Tazatel

Chodi tady nejake zeny?

Ted nemyslim psychiatricke pacienty, kteri tady pisou jako zeny a ujizdeji si na tom, ale opravdove zeny, ktere toto tema zajima.

Re: Zeny

Datum: 29.03.2023 | Vložil: lukon4485

Soudě podle příspěvků, naproto minimálně.

přítel se obáva jít na obřízku

Datum: 08.01.2023 | Vložil: Hanka

Mám přítele ,ale ten se hrozně moc bojí i po přečtení této diskuze jít na obřízku. Chěla bych ho nechat obřezat (uplná obřízka),ale má stále velké obavy. Přiznám se k tomu, že občas se ráda kouknu v sauně na muže jako každá žena,ale v ČR obřízku vůbec nikdo nemá.
Měla jsem jen jednoho přítele s obřízkou za celý můj život. Nic se tam netvoří a žalud není ulepený. Mám kamarádku a té se taky líbí muži s odkrytým žaludem, co žalud mají na trvalo venku. Je to mnohem hezčí, více mužné, když se žalud neschovává pod předkožkou, esteticky mi to přijde taky zajímavější, ale jak píšu obřezaný muž je tu vzácností. Někteří muži
se alespoň snaží dávat si předkožku za žalud u mého přítele to bohůžel vůbec nedrží. Hned se navlékne zpět na žalud, kdo to tak má alepoň přetažené celý den osobně pochybuji, že by se někdy chtěl vrátit k zakrytému žaludu. Je to čisté a taky hezké.

Re: přítel se obáva jít na obřízku

Datum: 08.01.2023 | Vložil: Jirka

Ahoj Hanko, pokud přítel nemá zdravotní problémy tak ho k tomu nenuť. Pokud muž nechce obřízku sám od sebe (respektive pořádně rozmyšlenou po návrhu lékaře), může to mít velké psychické následky včetně problémů s erekcí! (a to přeci nechceš ani ty) Donuť ho raději místo obřízky si ho POŘÁDNĚ umýt i pod předkožkou 2x denně a navíc před sexem. Pokud to bude dodržovat, uvidíš že budeš spokojená. :-)

Re: přítel se obáva jít na obřízku

Datum: 09.01.2023 | Vložil: Muz

Chtela bys ho nechat obrezat? Jakym pravem? Obrizka je nevratny proces a pokud on sam z vlastni iniciativy nechce, pak nevim v cem je problem. Chtit po nekom neco takoveho neni normalni.

Re: přítel se obáva jít na obřízku

Datum: 19.01.2023 | Vložil: JIRKA

To ho budeš muset hodně motivovat aby to pro tebe udělal když to sám nechce a bojí se. Já jsem obřezaný ze své vůle. Vše proběhlo až neuvěřitelně dobře. Po týdnu první masturbace.

Re: přítel se obáva jít na obřízku

Datum: 03.02.2023 | Vložil: Karel

Pro začátek zkus ať nosí jen trvale staženou předkožku. Aby to drželo stačí gumička do vlasů. Ty textilní, a zvolit správný průměr. A jeho snahu odměňuj pěkným sexem. Sám, postupem času zjistí, že nosit žalud trvale obnažený není taková hrůza jaká je to první týden. Pokud ti nevadí číst německou diskusi, tak ti ji najdu. Tam toto téma ženy probírají.

Žena není povinná si nechat od může strkat dovnitř opakovaně infekce. A pod předkožkou má skutečně čisto jen 20% chlapů (viz studie).
Většina mužů si naivně myslí, že když si čuráka osprchijí, tak jsou sterilní, což je blbost. Např HPV viry tam mají stejně i po umytí.

Re: Re: přítel se obáva jít na obřízku

Datum: 04.02.2023 | Vložil: Jirka

Třeba já jsem zkoušel nosit trvale staženou předkožku, ale vůbec to nedrželo. Dokonce i když jsem si tam opatrně dal gumičku do vlasů, i tak se mi předkožka přetáhla zpět a nechala gumičku uvnitř, a distanční kroužek jsem v žádné lékárně nesehnal.
Bohužel i když ženy mají velký výběr intimních mýdel a gelů na likvidaci mikrobů, bakterií a virů, pro muže jsem zatím nic jako intimní mýdlo neviděl. A tvrzení "odborníků" že stačí obyčejné mýdlo je NESMYSL!

Re: Re: Re: přítel se obáva jít na obřízku

Datum: 05.02.2023 | Vložil: Radek

Intimní gely pro muže se běžně prodávají. Já používám Ziaja Men (Yego). K dostání běžně v drogerii.

Re: Re: Re: přítel se obáva jít na obřízku

Datum: 08.02.2023 | Vložil: Karel

Mýdlem se to pořešit nedá. Pokud tam máš kolonii, kde máš "hodnou" a "zlou" mikrofloru (což má většina). Tak mýdlama tu "hodnou" likviduješ a "zlá" mýdlo přežije, a více se množí.
To co funguje je SUCHO. Naše "hodná" kožní mikroflóře sucho nevadí. Patognní bakterie, ale vlhko nutě potřebují, a bez něj všechny ty svině během 1-2 měsíců pomřou. Proto má smysl "opravit si penis" tak, abys to sucho mohl držet. Začít uvažovat o zkrácení předkožky nebo úpravě uzdičky.
V Uromédě je to zákrok stejně pohodlný a krátký jako plomba u zubaře. Bezbolestný rychlý a soukromě. Lze se přímo objednat bez papírů nebo žádanky - www.uromeda.cz/kontakt/ .

Mít předkožku staženou, bylo ještě před válkou naprosto běžné u většiny mužů - jasně to píše Mudr. Jan Janošík ve své známé Anatomii člověka.

Re: přítel se obáva jít na obřízku

Datum: 28.09.2023 | Vložil: tli

v tom máš pravdu, v Česku to není moc časté. Myslím že muž by měl ženě v tomto vyhovět. Je pravda že kdo má předkožku staženou za žaludem tak se k zakrytému už vrátit nechce, také to tak mám

Kosmeticky vysledek

Datum: 05.01.2023 | Vložil: Adept

Muzete nekdo nasdilet, jak vypada obrizka od Hanakove? Idealne vice lidi, aby to bylo objektivni. Uvazuji, ze bych do toho sel.

Re: Kosmeticky vysledek

Datum: 06.01.2023 | Vložil: MT

Aj ja sa pripájam k požiadavke, Hanakovu zvazujem na reobriezku. Zaujimala by ma jej tesna a vysoka

Re: Kosmeticky vysledek

Datum: 15.01.2023 | Vložil: Jirka

Mám 1měsíc po obřízce u p. Hanákové a jsem spokojený. Sestry tam jsiou ale hrozné.

Re: Re: Kosmeticky vysledek

Datum: 16.01.2023 | Vložil: MT

Vieš k tým sestram povedat niečo viac ? Vsade som čítal že personal je tam skvelý, to je aj jeden z dôvodov prečo tam chcem ísť. Ako to funguje po operacii inak ? Je potrebné chodiť na prevazy ?

Re: Re: Re: Kosmeticky vysledek

Datum: 19.01.2023 | Vložil: JIRKA

Sestry jsou po prvním slovu nesympatické. Žádný úsměv ani vlídná řeč. Vypadá to že nemají svou práci rady. Na výsledek to naštěstí nemá vliv. Převaz dělál její manžel doktor...pohodář.

Re: Re: Kosmeticky vysledek

Datum: 17.01.2023 | Vložil: Uromeda

I já se přidavám pokud by někdo mohl nasdílet jak to vypadá

Re: Re: Re: Kosmeticky vysledek

Datum: 19.01.2023 | Vložil: JIRKA

Máš email?

Re: Re: Re: Kosmeticky vysledek

Datum: 19.01.2023 | Vložil: JIRKA

Když dáš email.

Re: Re: Re: Re: Kosmeticky vysledek

Datum: 20.01.2023 | Vložil: Uromeda

Napiš mi prosim tě tvůj email napíšu. Dík

Re: Re: Re: Re: Kosmeticky vysledek

Datum: 31.01.2023 | Vložil: Dejvis

dejvis111@centrum.cz

Pokud by byl někdo další ochoten se podělit o své zkušenosti s Uromedou v Brně, budu moc rád.

Re: Kosmeticky vysledek

Datum: 03.02.2023 | Vložil: Fotky

Byl jsem u Hanákové na obřízce a byl jsem velmi mile překvapen, jak byla jizva úzká. Sem fotky dávat nebudu, jen přes osobní komunikaci mailem Kkarel-4 zavinac seznam.cz
Navíc při osobní konzultaci je Hanáková ochotná ukázat nějaké fotky své práce. Doporučuji objednat se přes stranky www.uromeda.cz.

dotaz uzdička

Datum: 23.11.2022 | Vložil: Vítek

Ahoj, chtěl bych se zeptat. Mám trochu kratší uzdičku, která mi působí předčasnou ejakulaci. V erekci můžu normálně stáhnout předkožku za žalud, a ještě tak milimetr pod něj. Dál už tomu ale brání uzdička, která je dost napnutá. V klidu když stahuju předkožku pod žalud, tak to sice jde bez problému, ale pak začíná ohýbat žalud dolů. Uvažuji právě o plastice uzdičky a zajímalo by mě, jestli s tím má někdo zkušenost a zda je lepší nechat si uzdičku prodloužit nebo přetnout? Nebo zda případně na to existují nějaké cviky na prodloužení, četl jsem totiž poměrně dost názorů lidí, kteří s plastikou uzdičky moc spokojení nebyli. Prosím poraďte, jestli se to tedy vyplatí absolvovat. Anebo zda není už lepší nechat se rovnou obřezat? Díky!

Re: dotaz uzdička

Datum: 24.11.2022 | Vložil: Martin

Ahoj, nemuzu uplne posoudit protoze mam zaroven obrizku, ale pri obrizce udelali plastiku uzdicku, ktera, ale nesrostla hezky a udelala dva takovy "vystupky" tak jsem sel potom na kompletni odstraneni uzdicky. Ale ja podstoupil obrizku kvuli nemoznosti pretahnout predkozku.

Re: Re: dotaz uzdička

Datum: 02.12.2022 | Vložil: Vítek

Dík za odpověď. Toho se právě bojím, že by mi tam po plastice zůstaly nějaké nepěkné hrbolky. A při odstranění uzdičky bych zase přišel o nejcitlivější části. I když je ale pravda, že nejhornější část uzdičky, která přiléhá k žaludu citlivou nemám. Máte prosím někdo s řešením krátké uzdičky nějaké zkušenosti?

Re: Re: Re: dotaz uzdička

Datum: 15.12.2022 | Vložil: Jirka

Možná už jsem to tu někde psal, nevím. Vezmu to ve zkratce.
I při erekci se předkožka vracela zpět + nedostatečná výdrž při sexu.
asi ve 28mi se mi poprvé natrhla uzdička.
Ve 29ti jsem podstoupil frenuloplastiku na soukromé klinice (9000,-) která dopadla skvěle (na rozdíl od většiny kdo jí podstoupili). Po nějaké době jsem si při poloze na koníčka jen tak zkusil podržet předkožku staženou dolů, a bylo to super!!! (A zkoušel jsem to ještě mnohokrát.) Myšlenka na obřízku hlodala víc a víc. Až jsem si řekl: I když to teď funguje tak jak má, mohlo by to být lepší. Našel jsem si MUDr. Hanákovou v Brně, která mi (za 12000,-) udělala skvělou vysokou těsnou obřízku. - DOPORUČUJI !!! Po roce SUPER SEX !!! Hlavně se nenech řezat od nějakého hejhuly z oblasního špitálu "na pojišťovnu" - do smrti by jsi litoval. Ty prachy za to stojí. (Asi tak jako kdyby ti někdo nabídnul že za rok po zaplacení 500 000,- budeš mít nadosmrti v garáži Lamborghini Aventador.)

Re: Re: Re: Re: dotaz uzdička

Datum: 18.12.2022 | Vložil: VZ

Tak to není zase pravda já osobně jsem byl v krajské na operaci s obřízkou a jsem nad míru spokojenyý dokonce si doktorka operatérka si se mnou sedla a a ptala se jaký typ obřízy takže hejhula na pojišťovnu bych zas tak lékaře urology nehanil. Je to vše jen o lekařích kdo tam pracují moje osobní zkušenost je jen pozitivní a nemusím se stydet že sem obřezaný před přítelkyní anji před jinýma lidma, často navštěvujeme nudapláže v létě ale nesetkal jsem se ještě s tím že by někdo neco říkal, myslet si muže opravdu co chce. To říkal i kamarád od doktorky ženský je nejlepší obřízka.

Re: Re: Re: Re: Re: dotaz uzdička

Datum: 21.12.2022 | Vložil: Jirka

Bydlím v Mladé Boleslavi a jeden můj kámoš má obřízku z Mladé Boleslavi respektive z Klaudiánovi Nemocnice. Když jsem mu před lety říkal že půjdu na obřízku, tak mi to rozmlouval a dokonce mi ukázal i fotku jak mu to zmršili a pak musel po roce na předělání - reoperaci/plastiku.

Re: Re: Re: Re: dotaz uzdička

Datum: 18.12.2022 | Vložil: VZ

Všude jen Uromeda Uromeda...Okej samá chvála ale slyšell jsem i dost negativní věci mam kamaradku která chodila k paní doktorce Hanákové s urolitiázou lečila lečila až lečila zak dlouho že kamarádka skončila na urgenty se zablokovanou ledvinou. Okej ta bába si založila bysnys na obřízkách ale spravný urolog má lečit a hlavně určit spravnou diagnózu a ne si založit bysnys na obřízkách. To je můj názor

Re: Re: Re: Re: dotaz uzdička

Datum: 28.12.2022 | Vložil: Vítek

Nechat si něco takové dělat v oblastním špitálu od "hejhuly" by mě ani nenapadlo. Na to znám historek dost. Každopádně díky za radu a za odpověď. Zajímavý příběh, že ačkoliv se u tebe frenuloplatika povedla, stejně sis nechal nakonec udělat obřízku. Takže jak vidno, na krátkou uzdičku je obřízka taky regulérní řešení. Četl jsem právě poměrně negativní recenze na plastiku uzdičky, což mě od ní docela odradilo. Obřízka by se mi esteticky i líbila a kdybych věděl, že můj problém vyřeší a výdrž se prodlouží a výsledek bude takový jako
u tebe, asi bych do ní šel. Ale asi by mi vadilo, že bych se pak lišil od ostatních.

Re: Re: Re: Re: Re: dotaz uzdička

Datum: 30.12.2022 | Vložil: Jirka

To že by jsi se lišil od ostatních není zas takový problém jak by se zdálo. Ba naopak. Střihnu krátký příběh: Letos v létě (takže už obřezaný) jsem vyrazil na nudistickou pláž. Nejsem gay ani úchyl, jel jsem tam s úmyslem se vykoupat bez plavek, osvobozující pocit :). Najednou mi manželka říká: "Hele vedle nás leží jeden, a taky má obřízku jako ty..." No připadal jsem si jako úchyl, i když jsem se kouknul jen na nezbytně nutnou dobu, ale protože mě tohle téma zajímá, tak sem to ten den na Lhotě spočítal a vyšlo mi 30%. Přičemž oficiální zdroje uvádějí v ČR 5%. Takže z toho vyplývá, že pokud se nestydíš za zbytek těla, tak je to úplně JEDNO!... A co jsem slyšel, ženám které "vědí" se to líbí.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: dotaz uzdička

Datum: 02.01.2023 | Vložil: Vítek

Já si teda nepamatuju, že bych kdy viděl někoho obřezaného třeba ve společných sprchách (nebo alespoň za poslední dobu). Ale máš pravdu v tom, že je to spíš o zvyku a o tom jak to má člověk nastavené v hlavě. Já jsem se dříve styděl ukazovat někde své tělo, ale pak už mě to štvalo a došlo mi, že je to úplně bezdůvodné, takže dnes už je to v pohodě a je mi jedno, když někdo uvidí můj penis. Kdybych dopředu věděl, že obřízka vyřeší můj problém s uzdičkou a výdrží a to všechno lépe než plastika uzdičky, tak bych asi svou hezkou předkožku oželel. Mimochodem jak ses ztotožnil s tím, že už nemáš předkožku? Přece jenom já mám spojený svý hezký sexuální zážitky spojený s penisem s předkožkou.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dotaz uzdička

Datum: 03.01.2023 | Vložil: Jirka

Jak jsem se ztotožnil s tím že už nemám předkožku? Resp. jak vyřešit "vzpomínky na předkožku"? Po plně zahojené frenuloplastice (cca 1rok po) jsem při poloze "já dole" podržel předkožku pevně staženou i při styku, a bylo to SUPER WHOOW!!! No a tenhle Whoow efekt mi mimo jiné pomohl rozhodnout se pro obřízku.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dotaz uzdička

Datum: 28.09.2023 | Vložil: tli

u spoustu mužů nelze poznat jestli to mají jen stažené nebo mají obřízku, ale cca každý pátý má odkrytý žalud.

Stehy

Datum: 21.11.2022 | Vložil: Juraj

Zdravim, ako dlho je potrebné si nechat stehy ? Mám čiastočnu obriezku a vstrebatelne stehy, prešlo už 10 dní a cítim že už nie su potrebné, ale neviem ako ich vybrat a zatiaľ mi nevypadli ziadne, je potrebné to riešiť ?

Re: Stehy

Datum: 21.11.2022 | Vložil: lukon4485

10 dní je minimum, 12 optimum, 14 maximum. Ale raději bych pak ještě dál mašličky nebo opravdu nenamahal nejméně měsíc.

Re: Re: Stehy

Datum: 22.11.2022 | Vložil: Juraj

Bohuzial už tie stehy neviem vytiahnut, su dosť vrastene a nemám ich ako prestrihnut a vytiahnuť. Bude to problem ?

Re: Re: Re: Stehy

Datum: 23.11.2022 | Vložil: Lukon4485

Musí se povytahnout triskovou pinzetou nebo uzlík střihnout hrotnatými nůžkami. Nebo běž tam kde ti to dělali ať ti je vyndaji.

Re: Stehy

Datum: 23.11.2022 | Vložil: Martin

Nevidel bych to jako problem, taky jsme mel vstrebatelny stehy prvni vypadl 13 dni po zakroku a posledni steh 23 dni po zakroku a zadnej problem to nedelalo, takze bych je nechal vypadnou samy

Re: Re: Stehy

Datum: 23.11.2022 | Vložil: Juraj

Tak ešte skúsim počkať. Skusam čo sa dá, pravidelne ranu namacam v repiku a snazim sa ich tahat von ale nejde to, prestrihnut ich tiež nedokazem kedze su hlboko v rane a okolie rany je stále napuchnute.

Re: Re: Re: Stehy

Datum: 24.11.2022 | Vložil: Martin

Ja bych je netahal nevidim duvod. Ja macel v hermanku a mazal betadine masti.

Cena

Datum: 12.11.2022 | Vložil: Obřízka

Čus nevíte kolik ta obřízka na Uromedě v Brně u Hanákový stojí? A na jak dlouho to tam je?

Re: Cena

Datum: 12.11.2022 | Vložil: lukon4485

Co se zeptat rovnou tam?

Re: Cena

Datum: 18.11.2022 | Vložil: Jirka

V únoru 2021 jsem platil 12000,- ale kolik je to teď ti nepovím. Ale napiš jim e-mail a zeptej se. Paní doktorka i sestřičky jsou moc milé a vstřícné. :-)
Zákrok mohl odhadem trvat asi 40 minut a jinak to celé komplet (i s přípravou a pooperační kontrolou) netrvalo ani 2 hodiny. (A i kdyby za to teď chtěli 30 000,- věř mi že se to za ten výsledek vyplatí !!!)

Re: Re: Cena

Datum: 20.11.2022 | Vložil: Pavel

Jirka má pravdu, je to tak. U mě byl zákrok 50 minut. A celé komplet kolem 2 hod., personál příjemný.
Mít obřízku zadarmo a pak se za penis před holkou stydět je kničemu. Stejně jako jít na obřízku do Úrazové nemocnice, kde ti udělají pro sex tu nejhorší obřízku. Hodně volnou s kompletně vyříznutou vnitřní předkožkou. Hanáková ti tu nejcitlivější oblast ponechá. PŘI OBŘÍZCE JDE O KVALITU SEXU! ŠETŘIT NA TOMTO JE SKUTEČNĚ HLOUPOST.

Zahlazení jizvy

Datum: 06.11.2022 | Vložil: Martin

Ahoj, co se vám nejvíce osvědčilo na zahlazení jizvy ? Mám rok po obřízce (bohužel se mi ze začátku nějaký stehy zařezaly) napřed jsem vymazal celou tubu Contratubexu a do teď mažu mastí s propolisem a bohužel je ta jizva pořád taková "okousaná" od stehů :( a zdá se, že nepomohlo moc ani jedno.

Re: Zahlazení jizvy

Datum: 11.11.2022 | Vložil: Jirka

Nenapsal jsi jakou máš obřízku, respektive kde máš jizvu. Pokud je jizva hned za žaludem, asi s tím půjde jen těžko něco dělat. Pokud náš vysokou obřízku, nebo něco mezi tím, zkus zajít za nějakým renomovaným plastickým chirurgem. ;-) (na svém nádobíčku se nevyplácí šetřit!!!)

Re: Re: Zahlazení jizvy

Datum: 13.11.2022 | Vložil: Martin

Jizvu mam cca. 1cm pod zaludem.

Re: Re: Re: Zahlazení jizvy

Datum: 18.11.2022 | Vložil: Jirka

Myslím že opravdový odborník na plastickou chirurgii by ti mohl pomoci. ;-)

nizka & tesna

Datum: 05.11.2022 | Vložil: Rudolf

Ma z vas nekdo nizkou a tesnou obrizku? Kosmeticky efekt skvely, ale co vliv na sex? Tam musi asi dojit k dramtickemu snizeni prozitku. Kde citite stimulaci pri sexu? Na zaludu, za nim nebo na "hrideli"?

Re: nizka & tesna

Datum: 10.01.2023 | Vložil: Michal

jen na žaludu a na jeho hraně

Re: nizka & tesna

Datum: 27.04.2023 | Vložil: Filip

Jen na spodní hraně žaludu

Druhá těsná obřízka

Datum: 03.11.2022 | Vložil: Toník

Ahojte, poradíte mi dobrého doktora, který by mi udělal opravu obřízky na extra těsnou? Teď mám volnou nízkou a přál bych si extra těsnou, abych měl kůži napnutou za žaludem i v klidovém stavu.

Re: Druhá těsná obřízka

Datum: 11.11.2022 | Vložil: Jirka

Mudr. Hanáková Uromeda Brno.

Frenuloplastika

Datum: 16.10.2022 | Vložil: H.

Ahoj,

je tu nekdo po frenuloplastice? Ja jsem asi mesic. A misto kde se sesivalo je porad neprijemne citlive. Hrbolky co jsou na zbytku uzdicky jsou hodne tvrde. Meli jste to nekdo podobne nebo je neco spatne? Jinak zahojene je to pekne.

Dekuji za odpoved.

Re: Frenuloplastika

Datum: 19.10.2022 | Vložil: lukon4485

Takže jsi nebyl na frenuloplastice, ale na odstranění uzdičky. Citlivé to může zůstat i trvale. Tohle jsou naprosto individuální záležitosti. Hrbolky mohou byť, když to nedělá plastik... Trochu stabilním to začne být až půl roku od operace.

Záznamy: 101 - 200 ze 462
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přidat nový příspěvek