Tato diskuse je určena k dotazům na které se nepodaří najít odpověď na stránkách. Pokud sem někdo vloží nesmyslný, nesmyslné debaty rozpoutávající nebo urážlivý příspěvek, bude odstraněn.

Diskuse

Frenuloplastika - zkušenosti

Datum: 25.06.2019 | Vložil: Milan

Ahoj,
je tu někdo kdo byl pouze na frenuloplastice?

Uzdičku mám zkrácenou a ohýbá mi žalud směrem dolů. Nikdy jsem ji neměl natrženou, takže není ani zjizvená. Při erekci je uzdička hoodně napnutá, ale nepřijde mi, že by to bolelo.
Uvažoval jsem o frenuplastice, že by to vyřešilo to zkrácení a taky PE.

Každopádně jsem si o tom začal číst co nejvíc a někdo zmiňoval, že tam pak je výrazná jizva a nějaké hrbolky. Fotky bohužel skoro nikde nejsou před a po, tak nedokážu posoudit a nejsem si teda jistý, jestli do toho jít nebo ne.

Kdo jste na ní byl? Jak se vám to (ne)zahojilo?

Díky

Re: Frenuloplastika - zkušenosti

Datum: 27.06.2019 | Vložil: Kubo

Ahoj,
na frenuloplastike som bol pred jedenástimi rokmi (mal som 20) s rovnakým problémom ako ty. Samotný zákrok je celkom v pohode a je to riadna rýchlovka - na operačke som bol ani nie 10 min a bolo po všetkom. V mojom prípade operácia prebiehala tak, že uzdička sa na oboch koncoch (žaluď aj predkožka) podviazala chirurgickou niťou, napla, prerezala skalpelom a ranka sa zošila vstrebateľnými stehmi, ktoré mi do dvoch týždňov postupne vypadli a rana bola kompletne zahojená. Po mesiaci od operácie nebolo jazvu vôbec poznať a nezostali mi tam ani žiadne hrbolčeky po stehoch. Pri zákroku je len trochu nepríjemná inekcia lokálneho anestetika a potom už necítiš vôbec nič, len si prekvapený, keď za chvíľu doktor zahlási hotovo. U zubára je to často horšie. Môj zákrok prebiehal takto: https://www.prochirurgia.sk/operacie/urologia_frenuloplastika.html A ozaj, keď sa už chystáš na frenuloplastiku neuvažuješ rovno aj o obriezke? Mne to doktor navrhol, nakoľko sa mi pod predkožkou tvorilo dosť veľa mazu a mal som to niekoľko krát zapálené (to všetko pri pravidelnej hygiene) a po dohode s manželkou som v 25 išiel na obriezku a ten pocit, že je to stále čisté je super, pri sexe je celý penis pekne napnutý a nebehá ti predkožka stále hore-dole, akoby si ho mal v ponožke a o atraktivite pre orálny sex ani nevravím:-)

Re: Re: Frenuloplastika - zkušenosti

Datum: 30.06.2019 | Vložil: Milan

Obrizku nechci a prave jsem i četl, ze někdo šel jenom na frenuloplastiku (neměl problem s fimozou) a pak stejně musel na obrizku, protože začal mít problem s predkozkou.

Každopádně jde mi hlavně o to, jestli to nějak zlepšilo vydrž, protože někde píšou ze to má vliv a někde říkají ze ani náhodou.

Re: Frenuloplastika - zkušenosti

Datum: 02.07.2019 | Vložil: pete.84

Na zakroku jsem sice nebyl, ale vim, ze i na kratkou uzdicku existuje specialni cviceni (stejne tak na fimozu). Myslim, ze dava dobry smysl tomu nejdriv dat sanci a az v pripade neuspechu uvazovat o operaci. Muzu poskytnout detaily o cviceni.

Re: Frenuloplastika - zkušenosti

Datum: 04.07.2019 | Vložil: lukon4485

Jestli nemáš problém, tak to nech být. Frenuloplastika se hojí hůř než obřízka. V nemocnici tu udělají je aby odstranily indikaci a vzhled jde stranou. Plastik si za to nic zase řekne nesmysl. Nejlepší je pak už rovnou ostranění, jestli na tý uzdičce netrváš..

7 týdnu po obřízce - nemizící otok

Datum: 01.06.2019 | Vložil: Petr

Ahoj,

už je to 7 týdnu, co jsem prodělal částečnou obřízku, velmi mě znepokojuje otok, který né a ne ustoupit. Na levé straně penisu to mám pořád opuchlé. Je to zřejmě způsobeno tím, že je jizva v daném místě hlubší (když na to šáhnu je to tam takové tvrdé několik milimetrů do hlouby a to zřejmě vytváří ten otok). Myslíte si, že se mi to může ještě zpravit? Může to tvrdé místo změknout nebo zcela zmizet?

Zatím provádím každý den třikrát tlakové masáže, změnu zatím nepozoruji.

Kdyby to mělo jenom hůře vypadat, nějak to zkousnu, bohužel to při sexu nepříjemně tahá a někdy bolí.

Děkuji za odpovědi.

Re: 7 týdnu po obřízce - nemizící otok

Datum: 11.06.2019 | Vložil: J.

Na to ti tady nikdo neodpovi. Kazdemu se to hoji jinak. Mel jsem taky po obrizce otok, ktery neustoupil a misty nepeknou jizvu. Nakonec jsem sel na reoperaci, pri ktere se cela puvodni jizva odrizla a znovu se to sesilo. Napodruhe uz nastesti vse OK. Tak snad to budes mit dobre, kdyz ne, zajdi si tam, kde ti to delali, na konzultaci (pripadne i jinam za druhym nazorem).

Re: 7 týdnu po obřízce - nemizící otok

Datum: 15.06.2019 | Vložil: Ivan

Kde ti obřízku delali? Já jdu v září na re- circumcizi neboli na opravu aby obřízka byla více těsná. Částečná obřízka nic neřeší.... Aspoň u mě ne....

Re: 7 týdnu po obřízce - nemizící otok

Datum: 25.06.2019 | Vložil: lukon4485

Pokud je to tvrdé, tak to buď zmizí samo, popř. to můžeš promazávat mastnými krémy jako je například modraindulona profi, pokud to je ale hodně nebo to nemá tendenci ustupovat bude asi nutná resekce. Jenže tu ti neudělají pokud to budeš mít oteklé. Jednou jsem si psal s nešťastníkem, který na opravu čekal přes půl roku. Částečná obřízka prostě přináší spíše potíže než užitek... S úplnými obřízkami potíže téměř nejsou..

obřízka

Datum: 09.05.2019 | Vložil: tomáš

Dobrý den, dne 23.4.2019 mi byla provedena celková obřízka. Do dnešního dne mi vypadi asi 3 stehy. Citlivost žaludu je vysoká a nepříjemné je také okolí uzdičky kde je jizva., olupuje se mi kůže na něm (zřejmě normální reakce). Chtěl bych se vás zeptat jak snížit tu citlivost Nosím pouze volné kraťasy ale každý malý dotyk je bolestivý.

moc děkuji

Re: obřízka

Datum: 11.05.2019 | Vložil: cirkumfetišista

něčím obalit fixovat...já to třeba dělal přes bavlněný kapesník nebo si v lékarně kup něco takového
https://www.cs.lovetheteam.com/images/zdorove-i-medicina/sovet-1-kak-snyat-povyazku-s-rani_9.jpg
nevím jak se to jmenuje

Re: obřízka

Datum: 11.05.2019 | Vložil: Karel 4

Ahoj Tomáši.
Já mám dobrou zkušenost s Prubanem. Podle velikosti penisu velikost 3 nebo 4
https://www.drmax.cz/pruban-elast-c-3
Po vypadnutí stehů slipy s "nosem", kde máš celý žalud pořád ze všech stran chráněný proti tření:
https://www.mensuas.com/good-devil-gd6107-brief-white
https://www.gooddevil.com/good-devil-gd6107-brief-white

Re: Re: obřízka

Datum: 12.05.2019 | Vložil: tomáš

je normální bay stehy i po třech týdnech stále byly?

Re: Re: Re: obřízka

Datum: 12.05.2019 | Vložil: lukon4485

Ne, ty stehy musí ven. Rána je příliš suchá a oni nevyhnisaly. Tak je vytahej sám nebo zajdi tam kde ti tu obřízku dělali. Oni ti je vytahají, to je otázka pěti minut.. S tou citlivostí uvidíš jaký to bude bez těch stehů. Dej tomu ještě týden či dva..

5 den po obřízce

Datum: 20.04.2019 | Vložil: Petr

Jsem 5. den po částečné obřízce. Zatím to po každém čůrání koupu v heřmánku nebo řepíku, vysuším a mažu Betadinem, na noc používám Bactroban, který mi předepsal lékař. Postupuju při léčbě správně? U některých stehů se mi dělá takový žlutý strup, nic z toho zatím neteče, to je dobře nebo špatně?

Vrcholek žaludu a uzdičku mám celou černou od strupů, asi to nemám za žádnou cenu strhávat, co?

Jinak už mi vypadal jeden steh, udělal se tam malý žlutý stroupek, ale nijak se to neotevřelo. Není 5. den trochu včas na vypadnutí stehu?

Re: 5 den po obřízce

Datum: 21.04.2019 | Vložil: lukon4485

Ty žlutý stehy jsou hnis z vlhký rány. Chce to fénovat.. Ten steh je toho důkazem.. Strupy nestrhávat!

Re: Re: 5 den po obřízce

Datum: 22.04.2019 | Vložil: Petr

Ono je právě divné, že to opravdu i poctivě vysouším, fénuju a mažu tím Betadinem, ale i tak se tam ty žluté strupy dělají. Jinak dneska 7. den mi vypadl další steh (blízko k uzdičce).

Re: Re: Re: 5 den po obřízce

Datum: 23.04.2019 | Vložil: Jiří

No po týdnu by měly začít vydávat. Poctivě maž a suš a ať ti tam nezůstanou zbytky moči.

Re: Re: Re: Re: 5 den po obřízce

Datum: 23.04.2019 | Vložil: Petr

Po dnešní noci je venku další steh a trochu mi to krvácelo v místě toho mokvaní, kde vypadl steh. Jakoby práva strana penisu mě dost znepokojuje, protože tam nemám už skoro žádné stehy, snad to dobře sroste. Fixovat to bohužel nejde, když mám tu částečnou obřízku.

Re: Re: Re: Re: Re: 5 den po obřízce

Datum: 23.04.2019 | Vložil: lukon4485

To je jedno jakou máš,fixovat to jde úplně stejně..

Re: Re: Re: Re: Re: 5 den po obřízce

Datum: 25.04.2019 | Vložil: Petr

Dneska je to 10. den po operaci, z místa chybějícího vypadnutého stehu občas vyteče malá kapička krve, pořád to mám nateklé a při erekci se mi předkožka nepřetáhne sama přes žalud, musím tomu trochu pomoct a je to hodně natěsno. Myslíte, že je to zatím normální nebo je třeba kontaktovat lékaře?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 5 den po obřízce

Datum: 26.04.2019 | Vložil: Jiří

No tak otok je v tomhle stádiu naprosto běžný. Ale když to jde takhle špatně, tak to vypadá, že je to blbě sešitý. Dej tomu tak měsíc a pak se uvidí.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 5 den po obřízce

Datum: 30.04.2019 | Vložil: Petr

Díky, za odpověď. Teď už je to lepší (15. den), ale pořád při erekci se mi předkožka sama nepřetahne, musím jí pomoct, nijak to nebolí, ale příjemné to taky není. Celou tu jizvu mám takovou tvrdou, asi to bude tím a doufám, že to časem povolí.

obrizka

Datum: 07.04.2019 | Vložil: david

Jsem po obrizce v brne delaji emla kremem pral vysokou obrizku u hlinky u primare. V olomouci je ta razoVa vlna tam mela olomoci kdyz tam je razova vlna aspon jedna klinika

Problém s obřízkou, pomožte prosím!

Datum: 27.02.2019 | Vložil: Adam

Ahoj,
cca před rokem a pár měsíců jsem podstoupil obřízku. Ovšem s výsledkem moc spokojený nejsem a myslím, že mi obřízku udělali špatně. Po sexu mě penis bolí, uzdička je kratší a žalud menší než před obřízkou (možná není plně prokrven). Celkově mi přijde, že je kůže na penisu při erekci dost napnutá. Při erekci cítím velké pnutí a je to dost nepříjemné, někdy až trochu bolavé. Také mi přijde, že díky krátké uzdičce je žalud lehce tažen dolů. Při erekci mám pocit, jakoby penis chtěl ještě více vyrůst - ztopořit se, ale nemůže - cítím pnutí kůže. Sice problémy při sexu nemám, ale je to dost nepříjemné. Nevím co s tím dělat. Přemýšlel jsem nad spravením obřízky - novou operací, ale někde, kde mohu první celou věc prokonzultovat s lékařem, na všem se domluvit a hlavně, kde jsou dobré recenze. Má první obřízka byla v Krnovské nemocnici (žádná soukromá klinika). Žádám Vás o radu, co s tímto problémem dělat? A mohli byste mi doporučit kam na obřízku? Nejlépe v Brně, ale není problém i jinam, jedná se přece jen o důležitou věc. Předem moc děkuji za pomoc a rady. Jsem už opravdu zoufalý a nevím co s tím, tak doufám, že někdo pomůže... :/
Adam

Re: Problém s obřízkou, pomožte prosím!

Datum: 27.02.2019 | Vložil: lukon4485

Ahoj,
dle tvého popisu soudím, že ti ty ocasové zakrátily uzdičku a k tomu ještě odebrali hodně kůže. Uzdička je řešitelná frenuloplastikou nebo lépe odstraněím. Na tu napnutou kůži si kup krém s vitamínem E. Následně to několikrát denně aspoň půl roku maž (hlavně před spaním) - tedy tu krátkou kůži. Pak by se to mělo do roka srovnat.

Re: Re: Problém s obřízkou, pomožte prosím!

Datum: 06.03.2019 | Vložil: Adam

Omlouvám se, že píši až teď. Měl jsem toho opravdu mnoho... Jsem překvapen takovou rychlou odezvou a velmi si toho cením! Celkově chci moc poděkovat za Tvoje stránky, které jsou opravdu velmi užitečné. Řekl bych, že nejsou lepší české stránky než tyto, kde by se člověk mohl dozvědět tolik informací o obřízce, kde jsou reálné zkušenosti a kde ti ještě poradí. Opravdu díky!
Teď k věci. Přesně jak říkáš, také si myslím. Těžko říct, co je lepší. Je fajn, že při frenuloplastice ti uzdička zůstane a tím pádem nepřijdeš o erotogenní zónu. Na druhou stranu, zase ty jizvy... Když ti to odstraní, zase to asi vypadá lépe, ale nevím, jaké to je být bez těchto erotogenních zón... Jaký máš názor? Co si myslíš, že je lepší?
S jakým krémem máš dobré zkušenosti? nebo je to jedno? Krátká je od korunky až ke kořenu. Ale hlavně pod korunkou. Tam je to nejvíc napnuté.
Ještě jsem chtěl zmínit, že na levé straně uzdičky je docela hluboká "skulinka". To si myslím, že je taky špatně a myslím, že to vzniklo tím, jak mi to špatně přišili a tím, že je tak krátká. Je to na nic. Člověk musí toto místo opravdu propláchnout, jinak se tam akorát dostane bordel...

Re: Re: Re: Problém s obřízkou, pomožte prosím!

Datum: 07.03.2019 | Vložil: cirkumfetišista

Můžeš prozradit, kde ti to konrétně dělali?
Jinak mám pocit, že co se týče vzhledu, tak řešíš blbosti. Zabývat se jak to bude vypadat v tak malém místě jako je uzdička. Nejsi panic, tak víš, že při samotném sexu je prohlížění penisu asi to poslední, co ženskou zajímá. Starej se o praktickou stránku.

Re: Re: Re: Re: Problém s obřízkou, pomožte prosím!

Datum: 08.03.2019 | Vložil: Adam

V Krnovské nemocnici, jak jsem již psal. Asi máš pravdu... Ovšem praktická stránka je nic moc. Proto s tím chci něco dělat. A při rozhodování mezi frenuloplastikou a kompletním odstraněním uzdičky se tedy nebudu řídit vzhledem, ale praktickou stránkou. Díky za upozornění.

Re: Re: Re: Re: Problém s obřízkou, pomožte prosím!

Datum: 08.03.2019 | Vložil: Adam

Jo, a jinak budu rád taky za Tvůj názor co se týče frenuloplastika vs. kompletní odstranění. Předem díky.

Re: Re: Re: Re: Re: Problém s obřízkou, pomožte prosím!

Datum: 10.03.2019 | Vložil: cirkumfetišista

Já jsem obřezaný už rok. Operace měla být stylem těsná a nízká a nakonec jsem skončil s těsnou se zachováným vnitřním listem cca 1-2 cm v erekci se zachováním uzdičky. Po roce sexuálních zkušeností s novou partnerkou si pohrávám s myšlenkou s odstraněním uzdičky. Ne že by při aktivitách mě tahala, ale nebyla zrovna přišita rovně, takže je jakoby připláclá na jednu stranu, čímž tu plochu pod sebou kryje, takže mám možná obdobný problém jako ty. Samotná uzdička není pro mě zdrojem nějakého vzrušení (před obřízkou jsem to nějak nevnímal), takže v mém případě se přikláním k jejímu odstranění.
Operatérka, co mě operovala, té oblasti pod uzdičkou říká "uzdičkový trojůhelník" nebo něco na ten způsob. Někoho vzrušuje ta šlacha a ten trojůhelník a někoho jenom ten trojůhelník. Pokud si nejsi tím jistý, tak bych šel do toho prodloužení a neřešil vzhled.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém s obřízkou, pomožte prosím!

Datum: 11.03.2019 | Vložil: Adam

Já to mám na uzdičce citlivé. Je to fajn, když toto místo dráždí partnerka jazykem. Jistý si nejsem... Dobrá, díky za radu :)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém s obřízkou, pomožte prosím!

Datum: 12.03.2019 | Vložil: Tonda Vlas

Odborný výraz pro ten trojůhelník je frenulární delta.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém s obřízkou, pomožte prosím!

Datum: 12.03.2019 | Vložil: Adam

Díky:)

Re: Re: Problém s obřízkou, pomožte prosím!

Datum: 09.06.2019 | Vložil: Obřezaný

To jsou tedy rady, odstranit uzdičku. Brzy to bude bohužel jediné citlivé místo. Alespoň tak je to u mě. Odstranit i uzdičku, tak že se sexu nemám vůbec nic. Já jsem kdysi ještě před obřízkou podstoupil freunoplastiku a rozhodně nelituji.

Re: Problém s obřízkou, pomožte prosím!

Datum: 27.02.2019 | Vložil: Karel IV

Ahoj Adame. Taky jsem měl krátkou kůži a táhlo mě to. Nejvíc dole. Mám několik návodů, které jsem dělal a pomohly. Byl jsem v Brně u šikovné doktorky, která mi dala pryč uzdičku a dobrý. Jestli o něco z toho máš zájem, tak napiš na: kkarel-4 zavináč seznam.cz Sem se to moc dávat nedá.

Re: Re: Problém s obřízkou, pomožte prosím!

Datum: 06.03.2019 | Vložil: Adam

Psal jsem Ti na email :)

Hirsuties Papillaris po obřízce

Datum: 09.02.2019 | Vložil: Alda

Dobrý den,chci se zeptat zda má někdo zkušenost s vymizením malých bílých pupínků (Hirsuties Papillaris) na obvodu koruny žaludu po provedené obřízce? V některých poradnách jsem se dočetl že právě obřízka tyto pupínky vyřeší, ale nevím jestli tomu věřit.Já vážně uvažuji o obřízce, tak by mě zajímala i tato věc. Děkuji za odpovědi.

Re: Hirsuties Papillaris po obřízce

Datum: 09.02.2019 | Vložil: lukon4485

Tohle téma myslím bylo na doktorce,či kde to bylo, a lékaři se shodli na tom, že to je neřešitelný kosmetický problém..
Teoreticky by to obřízka vyřešila, ale přišl by jsi o korunku a to si myslím nechceš..

Re: Re: Hirsuties Papillaris po obřízce

Datum: 12.03.2019 | Vložil: Tonda Vlas

Pochybuju, že na šarlatánce, to bych o tom věděl.

Re: Hirsuties Papillaris po obřízce

Datum: 12.02.2019 | Vložil: Pavel

Pokud po obřízce zůstanou ony bílé pupínky suché zmizí. Mně asi a po roce. Známý má obřízku volnější, a nahoře mu trochu zakrývá žalud. Tam kde má pupínky zakryté, tam mu zůstali. Na boku obnažené, a zmizely. Před svou obřízkou jsem se o tom chatoval s docela hodně obřezanýma chlapma, a všichni co měli těsnou obřízku, pupínky neměli. Mám od nich i fotky.

Prilis tesna obrizka

Datum: 09.02.2019 | Vložil: Alex

Jsem 3 mesice po zakroku a stale me to hrozne taha po celem obvodu jizvy. Mam problem s dosazenim plne erekce a kdyz uz se mi to podari tak to fakt boli. Byl jsem v Urosante, kde mi oba doktori tvrdi, ze se to jeste vytahne, tak nevim jestli je to normalni? Dekuji za Vase nazory...

Re: Prilis tesna obrizka

Datum: 09.02.2019 | Vložil: lukon4485

Vzácně se to stává. KUp si krem s vitamínem E a maš si tím celou pokožku,od žaludu až k kořeni. Asi za půl roku to bude v pohodě..

Re: Prilis tesna obrizka

Datum: 12.02.2019 | Vložil: Pavel

Mělo by to povolit a přizpůsobit se. Konzultoval jsi s nimi styl... kde Ti udělali jizvu?

Re: Prilis tesna obrizka

Datum: 12.02.2019 | Vložil: Pavel

Měl jsem to samé. Krém na břicho pro těhotné (s vit E). K tomu aspoň 2x týdně masturbace v sedě honěním. Nejpozději do 2 měsíců se to srovná. Vit. E užívej i vnitřně.

Re: Re: Prilis tesna obrizka

Datum: 14.02.2019 | Vložil: Alex

Udelali mi nizkou obrizku par mm za zaludem. Pri masturbaci ho mam hrozne napnutyho a ohnutyho k sourku. Museli mi vzit mnohem vic kuze nez bylo nutne, nedavno mi rekli, ze neni dulezita velikost penisu pri erekci, ale jak vypada v klidu, celkem blbost myslim. Neverim fakt tomu ze by mi neco pomohlo, chybi mi tak 2-3 cm kuze po celem obvodu, aby to bylo normalni bez bolesti pri ejakulaci. Dekuji moc za vase odpovedi.

Re: Re: Re: Prilis tesna obrizka

Datum: 14.02.2019 | Vložil: Karel IV

Doktoři ale mají pravdu. Máš jen obřízkovou depresi. Taky mě to táhlo. Viděl jsem videa z operací v Rusku, Africe i USA a měří tam kůži tak, aby žalud byl obnažený v klidu. Mám materiál WHO (Světová zdrav. organizace) o obřízce, a tam je to popsané.
Co s tím jsem četl v jedné diskusi mezi urologem a pacientem A mě se to srovnalo. Jestli ty informace chceš, tak napiš na: kkarel-4 zavinac seznam.cz Sem se to moc dávat nedá.

Re: Re: Re: Prilis tesna obrizka

Datum: 21.02.2019 | Vložil: lukon4485

Můžeš mi vysvetlit jak ho můžeš mít ohnutyho dolů? když to máš krátký zespodu tak to přeci natahuje šourek k žaludu a to je nepříjemný, než si na to zvykneš. Kdyby jsi ho měl nahnutýho kamkoliv jinam, věřil bych tomu - možná. Když je to shora, tahá to zase kůži z podbříšku...

Úplné odstranění vnitřní předkožky

Datum: 24.01.2019 | Vložil: Martin

Ahoj,chci se zeptat kolik je možno odebrat vnitřní předkožky? Jsem po operaci a mám samozřejmě častečnou místo celkové,jak mi bylo řečeno. Podstoupil jsem operaci z důvodu balanitidy a přijde mi,že čast tohoto problému mi na kůži zůstalo...v nemocnici mi bylo řečeno,že víc už mi toho vzít nemohou z důvodu,že by to nebylo kam přišít. Dík moc za odpovědi!

Re: Úplné odstranění vnitřní předkožky

Datum: 25.01.2019 | Vložil: Jiří

Tak nevím kolik ti toho přesně vzali, ale je technicky možné a už jsem to i viděl, odstranit celý vnitřní list předkožky až k žaludu. Kůže se pak přišije pod okraj žaludu. To ale u nás v ČR není běžné.

Re: Re: Úplné odstranění vnitřní předkožky

Datum: 25.01.2019 | Vložil: Martin

Zůstalo mi tam cca okolo 1 cm. A jelikož mám půlku žaludu přikrytou kůží,která tam zůstala,tak se to samozřejmě hojí hůř.

Re: Re: Re: Úplné odstranění vnitřní předkožky

Datum: 25.01.2019 | Vložil: J.

Sel jsem na obrizku z podobnych duvodu jako ty. Mam odstranen v podstate cely vnitrni list a uplnou (tesnou) obrizku. Pokud ti soucasny stav nevyhovuje, tak se reoperaci nevyhnes. Dobre ale vybirej, kde si to nechas udelat.

Re: Re: Re: Re: Úplné odstranění vnitřní předkožky

Datum: 25.01.2019 | Vložil: Martin

A kde máš jizvu a kolik Ti ji zůstalo? Mě tvrdí,že už by to nebylo kam přišít..a kdo Ti to dělal?

Re: Re: Re: Re: Re: Úplné odstranění vnitřní předkožky

Datum: 25.01.2019 | Vložil: J.

Jizva tesne za zaludem. Po obrizce nebyl zbytek vnitrniho listu vubec videt, casem se to nejak natahlo a jizva je za zaludem tak asi 3 mm. Byl jsem v Urosante.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úplné odstranění vnitřní předkožky

Datum: 25.01.2019 | Vložil: Martin

Předpokládám u Mudr.Lukeše? Slyšel jsem,že to jako jeden z mála umí? V celkové či lokální anestezii?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úplné odstranění vnitřní předkožky

Datum: 25.01.2019 | Vložil: J.

V Urosante jsou dva lekari a u operace jsou oba. Delaji to v lokalni. Myslim, ze u obrizky je celkova zbytecna.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úplné odstranění vnitřní předkožky

Datum: 25.01.2019 | Vložil: cirkumfetišista

já bych si vnitřní list ponechal a jemm zkratil o vnější

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úplné odstranění vnitřní předkožky

Datum: 25.01.2019 | Vložil: Jiří

Já bych si být tebou také ten zbytek vnitřního listu předkožky nechal a zkrátil ten vnější, aby byl žalud trvale obnažen. Ostatně mám to tak a jsem s tím spokojen.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úplné odstranění vnitřní předkožky

Datum: 09.06.2019 | Vložil: Obřezaný

Vnitřní list rozhodně nechat, je to jedna z nejcitlivějších zón! Mě ho bohužel vzali celý (v nemocnici znali jen částečnou a úplnou obřízku) a díky tomu nemám prožitek ze sexu zdaleka takový, jako dříve...

Re: Úplné odstranění vnitřní předkožky

Datum: 25.01.2019 | Vložil: lukon4485

Klasika nemocnice... Já se divím, že tam na obřízku ještě nekdo chodí.. No odstranit to jde až úplně k žaludu, takže ti tam nezůstane žádná vnitřní předkožka. Ostatně ono v tvém případě není nutné trvat na odstranění vnitřního listu, stačí jen aby byl obnažen. Což se v tvém případě jeví jako problém. Takže tě stejně asi nemine resekce, která se nechá dělat nejdříve tak po půl roce, lépe po roce.
Kdyby jsi mi nadělil na danou nemocnici nějaký příspěvek, byl bych potěšen.

Re: Re: Úplné odstranění vnitřní předkožky

Datum: 26.01.2019 | Vložil: Martin

Ja mám právě kožní problém s tou vnitřní předkožkou a jsem přesvědčen,že být to na vzduchu,je to za chvíli zahojené. Takže těsnou budu chtít určitě. A zbytek se uvidí. Byl jsem v UVN a v celkové anestezii. Strávil jsem tam 4 dny a naprosto zbytečně..

Re: Re: Re: Úplné odstranění vnitřní předkožky

Datum: 02.02.2019 | Vložil: cirkumfetišista

To jestli je to problém na vnitřní předkožce je určitě léčitelné a měl by to vyřešit lékař. Odstraněním celé této části bys mohl později litovat.

Re: Re: Re: Re: Úplné odstranění vnitřní předkožky

Datum: 02.02.2019 | Vložil: Martin

No je to problém na vnitřní předkožce. Měl jsem opakovené balanitidy. Vyzkoušel jsem vše. Bylinky,mastičky,nic nepomáhalo. Takže jsem šel na obřízku,ale kousek mi tam asi zůstal. Jsem cca 3 měsíce po obřízce,tak se utěšuji,že se to třeba ještě zahojí.

Re: Re: Re: Úplné odstranění vnitřní předkožky

Datum: 12.02.2019 | Vložil: Karel IV

Lukono, v UVN Praha údajně umí radikální prostatektomii, ale obřízku ne. Tohle je další stížnost na katastrofálně volnou obřízku. Asi bys měl vydat před UVN varování

Jizvy po vypadnutí všech stehů

Datum: 23.12.2018 | Vložil: Petr C.

Děkuji Lukon4485, zatím to dělám podle tvého návodu a vypadá to OK. Možná se ptám předčasně, mám jen dva stehy venku, ale čím po vypadnutí stehů mazat jizvu. Na stránkách se tady píše o Contractubexu. V diskusi někdo psal, že mu po používání Contratubexu jizva dost zhnědla. Na netu jsem našel i nějaký švýcarský gel na jizvy, jmenuje se Strataderm. Zkoušel ho někdo? Máte s ním někdo zkušenost? Díky

Odkaz na leták:
https://www.axonia.cz/sites/default/files/media/strataderm-gel-k-lecbe-jizev-letak_0.pdf

Re: Jizvy po vypadnutí všech stehů

Datum: 28.12.2018 | Vložil: lukon4485

Já osobně jsem se s ním nikdy nesetkal, ale asi bude lepší než ten Contratubex, ten musím všude smazat. On totiž obsahuje cibuli a ta způsobuje tmavnutí jizvy. Nebo spíše jejího okolí. Ostatně postačí kvalitné krém s přidaným vitamínem E.

Bulky po obrizce

Datum: 22.12.2018 | Vložil: Karel

Zdravim, mam 15 dnu po obrízce, na penisu jsem si nahmatal pod zaludem vepredu a na bocni strane nejake male bulky, zda se mi ze tam prave konci zrovna nejaka zila. Pred obrizkou jsem tam zadnou bulku nemel. Mate s tim nekdo zkusenost, zmizi to samo nebo se to musi nejak resit? Diky

Re: Bulky po obrizce

Datum: 22.12.2018 | Vložil: lukon4485

To jsou žíly a cévy, které se musí při obřízce zapálit aby se zastavilo krvácení, které se nechce zastavit samo. Časem to samo zmizí, ale někdy to trvá i měsíce.

Re: Re: Bulky po obrizce

Datum: 26.12.2018 | Vložil: cirkumfetišista

Mě jedna boulička nezmizela ani po roce, ale nijak to neřeším. Stejně na to při akci nikdo nekouká. :D

Re: Bulky po obrizce

Datum: 26.12.2018 | Vložil: Jiří

Opravdu se jedná o zatavené cévy. Tyto bulky zmizí podle velikosti za různou dobu. U velké dorzální cévy klidně za 6 až 12 měsíců. Chce to každý den několikrát lehce masírovat.

Re: Re: Bulky po obrizce

Datum: 28.12.2018 | Vložil: cirkumfetišista

Oh vážně zmizí?

Re: Re: Re: Bulky po obrizce

Datum: 28.12.2018 | Vložil: lukon4485

Jo, ale někdy to fakt trvá. Ani nevím kdy zizela mně, ale už jsem si taky myslel, že jí tam budu mít navždy... Jestli to byla velká žíla, tak to možná nějaký rok potrvá...

Framykoin vs betadine

Datum: 19.12.2018 | Vložil: Petr C.

Ahojte, mam po obřízce 7 den, dostal jsem od doktora Framykoin, který dávám 2x denně a 2x denně dávám koupel v heřmánku. Lukyno v článku, taky psal, že mazal jen Framykoinem. Zatím mi nic nehnisá, ale zdá se mi, že i když ten framykoin mažu na ránu je taková mokvavá a nějak rychle se to nehojí, navíc se mi udělalo i dost strupů na stezích z krve, ale jak, píšu zatím nic nehnisá a už šel hodně i otok dolů. Teď, když čtu celkově tuto diskuzi, tak to asi začnu od zítřka mazat mastí betadine a nebo jen dávat samotnou koupel v heřmánku bez masti. Nechápu proč i na nejlepších klinikách pořád upozorňují, ať se to maže hlavně framykoinem, když to dělá takový bordel, mokvá to a špatně se to kvůli tomu hojí. Je tedy betadine mas lepší volba? Po ni to nemokvá?

Re: Framykoin vs betadine

Datum: 20.12.2018 | Vložil: lukon4485

Tohle je hodně individuální. Framykoin ránu zvlhčuje a Betadyne vysušuje. Každému se to hojí jinak a je třeba najít optimální cestu. V tvém případě to dle tvého popisu vypadá spíše na Betadyne verzi.
Naši medici jsou hold krapek zkostnatělí, co bych k tomu měl dodat více...

Re: Re: Framykoin vs betadine

Datum: 20.12.2018 | Vložil: J.

S Framykoinem jsem mel taky potize. Nakonec jsem jen kratce macel v hermanku a na ranu daval Hemagel. Stejne jsem postupoval po reoperaci, ktera byla v mem pripade potreba - opet jen hermanek a Hemagel. Hojeni bylo rychle a bez obtizi.

Re: Re: Framykoin vs betadine

Datum: 20.12.2018 | Vložil: Petr C.

Ok, díky, vyzkouším betadin psali jsme asi současně, rozepsal jsem se ještě níže :).

Re: Framykoin vs betadine

Datum: 20.12.2018 | Vložil: Petr C.

Prosím o radu, zda mazat 8 den po operaci pořád nějakou mastí nebo stačí jen sprchovat a namáčet v heřmánku. U mě po 8 dnech mazání framykoinem i když jsem to dával na čerstvou ránu nic nehnisá a otok skoro úplně zmizel. Na foru jsem četl, že může jizva zatvrdnout, pokud se nemaže např. betadinem do úplného zahojení. Největší problém, co u mě vidím jsou tvrdé strupy skoro na všech stezích, takže se bojím, že nevypadnou sami. Třetí den po operaci se mi prořezal jeden steh, krvácení nešlo zastavit a spouštělo se opětovně při každém pohybu. Musel jsem na pohotovost do nemocnice, kde mi urolog při lokálním umrtvení otevřenou ránu opět zašil i ta už je nyní OK bez otoku. Každý doporučuje něco jiného. Někdo maže pořád framykoinem, jiný na to zase nadává. Po operaci mi řekli, ať to mažu do úplného zahojení framykoinem a dávám heřmánek, lékař urolog na pohotovosti co mi dělal stehy řekl, že mazat jen framykoinem a nedávat heřmánek, doktorka při sundání gázy po opravě stehu na pohotovosti zase řekla, že nemám ničím mazat a ani dávat heřmánek. Každý doktor jiný názor.

Re: Re: Framykoin vs betadine

Datum: 22.12.2018 | Vložil: lukon4485

Maž jak jem ti psal až do té doby, než ti vypadne nebo vyndáš poslední steh. Mám to za léta odkoukané a odzkoušené. Nebo si dělej jak sám uznáš za vhodné, ale výsledek bude stejný jako ty strupy, které máš...

Re: Framykoin vs betadine

Datum: 26.12.2018 | Vložil: Jiří

V žádném případě tam ten Framykoin nedávej! Používej Betadin až do úplného vypadání stehů a pak ještě tak tři dny. Na koupel používej radši řepík než heřmánek. Řepík ránu vysuší a ta nemá tokovou možnost mokvat.

Sauna

Datum: 08.12.2018 | Vložil: Tomas

Ahoj, chodíte někdo někam v Brne? Do sauny nebo bazénu?
Nebo jen tak?

Re: Sauna

Datum: 10.12.2018 | Vložil: Martin

A jak to souvisi s tématem obřízky? Chceš pokecat? :D

Re: Sauna

Datum: 11.12.2018 | Vložil: Pavel

V Brně Modřicích se můžeš "jen tak" saunit a plavat, každý čtvrtek a sobotu. Viz. hodiny pro naturisty.
https://hastrmanci.cz/wellness/wellness-centrum-hastrmanci-modrice/provozni-doba/

Re: Sauna

Datum: 05.01.2019 | Vložil: Martin

chodím...4comfort

Kam na reoperaci?

Datum: 14.11.2018 | Vložil: Vlasta

Ahoj, cca před měsícem jsem ze zdravotních důvodů podstoupil obřízku v ÚVN. Bylo mi řečeno, že bude celková a samozřejmě to dopadlo tak, že mám spoustu přebytečné kůže, která zakrývá v klidu pomalu celý žalud. Jednu stranu, už mám zhojenou a druhá je zakrytá buď malým otokem, nebo to je blbě sešité. Prý možná moc utažené stehy. Možná to je předčasné, ale jaká jsou Vaše doporučení, kam Praze a okolí na reoperaci? Vím, že tu je složka kde ji podstoupit, ale třeba mě něco doporučíte tady..mám tedy nízkou a volnou, rád bych nízkou a těsnou. Zatím jsem kontaktoval Mudr. Vraspírovou a Mudr. Tomáška, tak uvidím. Dík moc!

Re: Kam na reoperaci?

Datum: 15.11.2018 | Vložil: Cirkumfetišák

Vraspírová má na estheticonu fotky svých výtvorů, takže asi ok. Urosanté jsou prý taky ok...

Re: Re: Kam na reoperaci?

Datum: 15.11.2018 | Vložil: Vlasta

Vraspírovou jsem kontaktoval a tam s tím mají asi zkušenosti...cena cca 20 tis kč. Vím, že Urosante chválí, ale asi budu mít problém jít na urologii, když už to jednou dopadlo takhle...

Re: Re: Re: Kam na reoperaci?

Datum: 19.11.2018 | Vložil: Cirkumfetišák

V urosante pry maji zkusenosti s tesnyma obrizkama a budou levnejsi. Ale jestli nemas hluboko do kapsy, tak klidne jdi do Vraspirove.
U zalezitosti, ktera ovlivni tvuj sexualni zivot, bych si udelal poradny pruzkum a nesetril penezi...

Re: Re: Re: Re: Kam na reoperaci?

Datum: 19.11.2018 | Vložil: Vlasta

Přesně jak říkáš! Urosante je levnější,celé to vyjde na cca 15 tis,ale spíš potřebuji,aby to někdo udělal pořádně! Ještě jsem dostal výborné recenze na Medicomclinic,tak zkusím konzultaci i tam...

Re: Re: Re: Re: Re: Kam na reoperaci?

Datum: 20.11.2018 | Vložil: Martin

Urosante za 15 tisic jo?? V roce 2015 jsem platil 6500 za operaci +2000 za konzultace.. ale mohl jsem pak k nim chodit cely rok.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kam na reoperaci?

Datum: 20.11.2018 | Vložil: Vlasta

Mě bylo řečeno 10 tis obřízka,pak 2 tis nějaká inhalace proti bolesti a k tomu buď konzultace 2500 kč,nebo roční registrace 4500 kč. A v Urosante jsi byl spokojený? Mám to zatím jako druhou volbu.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kam na reoperaci?

Datum: 13.12.2018 | Vložil: Pavel

a první je tedy jaká?

Re: Kam na reoperaci?

Datum: 23.11.2018 | Vložil: Karel IV

No, Tomáškovi bych se vyhnul. On těsnou neumí a jen straší muže, že to bude doživotně tahat, což je blbost. Znýmý u něj byl, a už po 1/4 roce psal, že když si sedá tak mu kůže najíždí na žalud. Navíc u něj příjdeš o poslední zbytek vnitřního listu, protože preferuje obřízky co nejnižžšíí.

Re: Kam na reoperaci?

Datum: 07.12.2018 | Vložil: Martin

Aesthevita v Praze, cena za reoperaci 12 500 kc.

Re: Kam na reoperaci?

Datum: 22.12.2018 | Vložil: Karel 4

Ahoj. Já byl na re-obřízce v Brně. Celkem za vše 10 tis. Udělali to přesně podle mého přání. Chtěl jsem těsnou. Jizva rovná bez stop po stezích. Doktorka hodně ochotná. Ve srovnání s Urosanté jizva naprosto rovnoběžná s žaludem. Navíc šije stehem plast chirurgů a proto je užší. A pěkně souměrné. Pokud chceš podrobnosti tak napiš na kkarel-4@seznam.cz

Kdy do horké vany ?

Datum: 05.11.2018 | Vložil: Pavel

Zdar, tak jsem do toho šel taky. Kdy po circumcizi jste se začali normálně koupat. Zatím se pouze sprchuju ale není to u mě zvykem v běžném provozu :)

Re: Kdy do horké vany ?

Datum: 06.11.2018 | Vložil: Tomas

Uvidíš sám kdy se ti to pořádně zahojí, hlavně po koupeli dobře vysušit.

Re: Kdy do horké vany ?

Datum: 08.11.2018 | Vložil: Jiří

Dokud máš stehy, tak určitě ne, jinak to rozmáčíš. Dej tomu minimálně 3 až 4 týdny.

Re: Re: Kdy do horké vany ?

Datum: 10.11.2018 | Vložil: lukon4485

2 týdny ke kritické minimum. Opravdu bych počkal ty 4 týdny, kdy už to je trochu pevné a nechá se to normálně používat. Hlavně to ty první dv týdny dobře vysoušej, nejlépe fénem.

Následná léčba po celkové obřízce

Datum: 04.11.2018 | Vložil: Martin

Jak se starat o ranu po vypadani stehu ? Čím mazat ? Atd

Re: Následná léčba po celkové obřízce

Datum: 10.11.2018 | Vložil: lukon4485

Zkoušel jsi se porozhlédnout, nebo jsi jen kouknul do diskuse a čekáš?


https://obrizka.webnode.cz/podstoupeni-obrizky/pooperacni-pece-a-lecba/


https://obrizka.webnode.cz/ke-stazeni/


večer snad opravím ten nefunkční odkaz...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přidat nový příspěvek